Wednesday, October 19, 2011

Apelsini-vanilje-šokolaadi

Selle seebi tegin natuke uutmoodi mustriga. Teatavasti võib seebivormina kasutada ka kingakarbi kaant ja seda ma tegingi. Suur kaas oli. Ja lihtsalt ühevärvilist ma muidugi ei saanud teha. Puhtjuhuslikult sattusin video peale, kus nähtus huvitav swirlimise õpetus.
Lapse mänguasjakastist sobiv kuubik - kahjuks oli ainult ristkülik, aga see sobib ka. Nagu ma nüüd mõsistan, on kõige olulisem, et see oleks suht kõrge, kindlasti üle tulevase seebipinna ja mida rohkem, seda parem, sest siis voolab mass teistmoodi. Ja muidugi mass peab suht-koht vedel olema. Sellega läks hästi. Proovisin pinnale mõne lillelehe triibu ka tõmmata, aga selles pole ma veel liiga osav.

Mis aga siin põhiline, on see, kui armsad triibud jäävad seebi sisse. Ma olen enne teinud piklikku vormi, sis jäävad seebitükid poolkaarekujuliste mustrijoontega, nüüd aga on jälle pisut advanced. Videos on kontrastid hästi näha, tegelikult on ka selles seebis kolm värvi, heledam ja tumedam kollane, aga see vahe ei tulnud nii tugev, kui ma oleks tahtnud.
Kollane on raudoksiid, pruuni värvi annab šokolaad - ehk kakaoga segatud kakaovõi. Suhkrut ei pannud. Demeraraga isegi võiks vast proovida, äkki jäävad koorivad terakesed sisse.

 Lõhn on apelsin vaniljega. Rõõmsalt magus-magus, šokolaadilõhna on ka tunda.

Pesemiseks sobib novembri keskpaigas.

No comments:

Post a Comment